ניהול תיק ביטוחי בריאות – הכי חשוב.

רווח תביעת ביטוח
כל תביעה שנכנסת למשרד שלי גם נכנסת אוטומטית ללב שלי
2 במאי 2021
ביטוח חיים

בשנה שעברה ל 4 לקוחות שלי התגלה סרטן.חברה נפטרה מגילוי מאוחר של STAGE 4 בגלל העיכובים בבתי החולים הציבוריים בשל הקורונה.-טיפול, אבחון, וגילוי מוקדם מציל חיים – נקודה.-נכון להיום אני מנהלת תיק ביטוחי בריאות לכאלף לקוחות שלי.

הפוסט הזה לא מוקדש רק ללקוחות הקיימים שלי.פונה אליכם עם מוצר חדש שיצא לשוק בעולם הבריאות, אין אם יש לכם ביטוח בריאות או לא (בין אם דרכי או לא)הכי חשוב להדגיש ולפני הכל ללא הצהרת בריאות ולא משנה מה המצב הרפואי שלכםמ דיהו BESTCARE, ראיתם את זה בפרסומות בטלויזיה.

הסבר קצר:1. הקדמת וקביעת תורים בקופת החולים – רופאים, צילומים, בדיקות וכו'2. ניהול אירוע רפואי – יעוץ וליווי כולל בגילוי מחלות קשות3. בדיקת זכאויות גם מול ביטוח לאומי4. ההחזרים הכי גבוהים שיש היום בהשוואה לכל הסעיפים האמבולטורים של כל החברות ביטוח: החזרים על התייעצויות עם רופאים מומחים – מול קופת החולים או פרטי, בדיחות אבחנתיות (MRI וכו'), בדיקות סקר מנהלים וסרטן, מרפאות כאב, סל ההריון הכי גבוה שיש בשוק, החזרים על אבחונים וטיפולים בתחום התפתחות הילד, פיזיוטרפיה, רופא רנטגן ואולטרסאונד עד הבית, רופא עד הבית במקרה הצורך, הפניה למיון, ועוד.

מוזמנים לפנות אלי לקבלת פרטים נוספים

שיהיה לנו שבוע מלא בבריאות

מעיין בר אור, סו"ב

ביטוח בריאות